Ilgesys

Nežinau kam pasakoti, nes iš tikrųjų ir per sunku tai daryti. Jau gana ilgą laiką jaučiuosi sutrikusi viduje, kankinuosi, nebemoku mėgautis gyvenimu. Galbūt todėl, nes nelengva matyti, kaip tavo artimiausias žmogus serga depresija. Dėl to, bijau grįžti savaitgaliais namo, nes žinau, jog mano, ar kito šeimos nario, ne taip ištartas žodis gali padaryti žalą. Todėl gyvenu nuolatinėje įtampoje. Per daug bijau visko: bijau, jog nenusiseks mokslai, bijojau dėl darbo, apskritai, dėl visko. Su niekuo nešnekėjau, laikiau viską viduje ir tai padarė tiek man, tiek mano mylimam žmogui žalą. Tapau itin pavydi, nuolat priekaištavau, nebemokėjau būti jaunu žmogumi. Ir tai man atlygino to žmogaus praradimu. Žinau, jog esu viduje sužalota ar kažkas tokio, bet užkrauti savo rūpesčius kitiems, artimiesiems būtų per daug savanaudiška, kai problemų ir taip yra per akis. Kiekvieną dieną turiu apsimesti, jog man viskas gerai, nors girdžiu, kaip manęs klausia, kodėl aš niekad nesišypsau. O dabar yra ypač sunkus metas, kai žmogus, kuris kiekvieną dieną buvo tavo dalis, atsiskyrė. Jaučiuosi lyg būčiau praradusi gyvybiškai svarbų organą. Nors ir pati tai priverčiau... Nebemoku skaityti knygų, kurios anksčiau man suteikdavo malonumą ir džiugesį. O dabar tai tik kankinimasis. Bet. Tikiuosi, jog išsigydysiu sielą, pradėsiu šypsotis ir grįšiu su perskaitytomis knygomis.

Komentarai

  1. Taip, tik laikas gydo žaizdas, bet visada su savim neškis tikėjimą. Tikėjimą, kad viskas pasisuks į gerą, nes negali taip tęstis amžinai. O žmonės, kurie išeina iš mūsų gyvenimo būna puiki pamoka, jie gali sugrįžti, o jei ne - likimas tau padovanos tą, kurio tau būtent reikia. :) žinau, kad žodžiai tik žodžiai, bet stiprybės :) :*

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai vertinu tavo žodžius ir ypač gera juos skaityti, kartais ir tiek gali priversti jaustis geriau. Labai tau ačiū už tai, nuoširdžiai. Ir tikiuosi, jog bus taip, kaip ir sakai, tikrai taip nesitęs amžinai. Ačiū :)*

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Balys Sruoga "Dievų miškas"

Francas Kafka "Metamorfozė"

Jonas Mekas „Laiškai iš Niekur“