Elena Baliutavičiūtė „Rašytojų žmonos ir mūzos“

Pagaliau baigiau skaityti šią knygą! O užtrukau ilgokai, nes buvau prisiėmusi dar keletą kitų ir, aišku, turėjau visas skaityti vienu metu.. Šį kartą aprašau Elenos Baliutavičiūtės „Rašytojų žmonos ir mūzos“. Turbūt nereikia ir aiškinti apie ką ši knyga.
Kokia mano nuomonė? Perskaičiusi aprašymą kitame nuostabiame bloge, labai užsinorėjau ir aš panerti į romantiškus rašytojų gyvenimus ir jų meilės akimirkas. Deja, visos mano sentimentalios vizijos buvo beveik sugriautos žinia, jog šie menininkai nelinkę mylėti tik vieną moterį/merginą - turėdami žmoną šalia savęs, jie, vos tik pamatę kitą, įsimyli. Ir taip lyg pasaka be galo.. Tiesa, Samuel Beckett turėjo tik vieną mylimąją, o ir J. P. Sartre nuo pat jaunystės dienų širdyje laikė vietą ypatingai mūzai..:) 
Nepamanykite, kad skaityti buvo neįdomu vien dėl to, jog mano nuomonė buvo pakeista - visų aprašytų autorių gyvenimai pateikti nenuobodžiai (aišku, su šitiek meilės romanų nė viena istorija nebūtų nuobodi..), tačiau nebuvo ir taip, jog būčiau labai pasinėrusi į savo fantazijas ir knygą. Daugiau, manau, ir nėra labai ko pasakoti, viską galite perskaityti patys knygoje. :) 
Na, o kaip pateikti knygą gan ilgokai sukau galvą, kol, galop nusprendžiau, jog jaunų moterų ir merginų nuotraukos čia tiktų labiausiai. Ypač, kai visos fotografijos senos ir nespalvotos. Mm, dvelkia šiokia tokia romantika..:)

Mano vertinimas: 3/5

„Jos grožis, anot poeto, slypėjo „ne veido bruožuose, o kalbėsenoje, eigastyje, žvilgsnyje ir tilpo vieninteliame apibūdinime - Gracija.“
 „Nėra pasaulyje moters, kurios nevertėtų pamilti.“
„Kūnas - tai mažiausia, ką gali duoti moteris vyrui.“
„Gražios sielos susitinka visose Žemės vietose.“ 
 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Balys Sruoga "Dievų miškas"

Francas Kafka "Metamorfozė"

Anos Frank Dienoraštis